4. I min träningsväska

Ja, låt se. Här har vi hänglås - måste man ju ha för att kunna ha sina kläder i säkert förvar medan jag tränar, vattenflaska - ett måste, svettband - för att kara av aerobicspass när svetten är överallt, liten handduk - att använda på body pump pass och i gymmet, träningsskor, mp3-spelare - det går inte att träna utan musik, lypsyl - annars får jag sjukt torra läppar, hårsnoddar i massor och hårspännen, tuggummi - för att inte lukta snusk när man flåsar på löpbandet eller i ansiktet på någon när man kör box-pass. Sen har jag ju självklart mitt träningskort däri.

Tror att jag ska uppgradera min väska snart. Den här köpte jag när jag gick i 7:an men den är så bra. Någon som har något bra tips på snygg väska?


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag tror jag äger en likadan väska fast i beiget och den är fylld med autografer från exempelvis A-teen, Martin m.m. haha

2011-01-13 @ 11:36:51
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0