17. Mitt motto

Tror nog inte att jag följer något så där slaviskt eller in i minsta detalj. Men något som jag har börjat lära mig att göra och faktiskt känner att jag är ganska bra på är att, klyschigt eller ej,
"leva i nuet och planera för morgondagen".

Att inte hålla på att längta till saker hela tiden utan att njuta av varje minut. Jag vet, det låter väldigt cheesy men det är faktiskt sant. Förr gick jag och längtade efter saker hela tiden och tog inte vara på alla vakna timmar på dygnet. Självklart är det inget fel att längta till saker och man får ju helt klart önska sig saker, det gör ju jag med meeeen ta ett extra djupt andetag och fundera på stunden just nu.

Så kan det va. Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0