15. Då tränar jag allra helst

När jag verkligen ser fram emot att träna så tränar jag allra helst. Dvs. när jag har sovit gott och är utvilad samt när jag har ätit ordentligt under dagen så att jag har energi att ta i. Jag måste känna att jag har ork att ta i ordentligt, en träning som bara är halvljummen kan jag strunta helt i. Allt eller inget är det som gäller!

Om jag sedan ska lägga till en aspekt så tränar jag hemskt gärna på måndagar. Det gör att veckan får en sådan bra start! Då har man iaf gjort något bra om hela veckan sedan skulle skita sig totalt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar färgen cranberry. Men sen tänker jag att jag troligtvi kommer vilja ha den framme jämt för de är så snygga så då skulle kanske creme vara bättre eller någon annan lite mer dov färg. Gillar den rosa väldigt väldigt mycket. haha

2011-01-24 @ 17:46:37
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0