Slut ut

Nu är listan klar eller alla punkter är skrivna (tror jag om jag inte missade någon?!). Vad ska jag skriva om nu då? Det var rätt trevligt att ha lite förutbestämda punkter att skriva om. Så det här får väl bli ett vanligt tråkigt inlägg, dvs. uppdatering om läget, hänt nåt nytt och vad vi har ätit typ.... eller?

Fasen jag är sjuk eller på väg att bli sjuk. Förbannade kalla helg i Vässan, inte alls bra. Har två ping pong bollar i halsen. Det gör inte ont men det är liksom svullet och kliar. Får väl bara vänta på att det bryter ut antar jag. Men hellre nu än till skidsemestern.

Stack ut till Ingelsta för att titta på curlingkängor. Gick sådär. Hittade ett par på Scorett men då var min storlek för stor och paret i storleken mindre var inte jämnt färgade, en var brunsvart och en var svart. Borde man inte få mer rabatt på sådana??? Äh, jag köpte dem inte iaf. Ringde till mamma och önskade mig ett par i namnsdagspresent istället. Hoppas jag kan få ett litet bidrag för jag behöver verkligen ett par varma skor.

Jag kom som sagt var inte tillbaka med några skor men "råkade" hitta ett par snygga jeans på Carlings istället. Hur kan man motstå ett par våriga jeans som är nedsatta med 70%? Jag har inte en aning så de åkte med hem.

Det är väl lika bra att gå och lägga sig. Killen har bänkat sig framför fotboll och handboll... tråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0