30. Glöm inte att...

... vara egoistisk ibland! Inte så att det går till överdrift men det går inte att vara alla till lags hela tiden. Man måste kunna göra vad man själv vill också.


 

Usch, jag börjar känna mig sjuk också. Vill inte. Orkar inte vara sjuk just nu. Slår vad om att det kommer ifrån i fredags. Svinkallt ute och jag höll på att krampa bort. Jag trodde våren var på väg jag, men tji fick man. Måste kolla på varma skor så att jag har ett par. Skulle vilja ha ett par curlingkängor, gud så varmt och skönt!

Stan nästa kanske!

 


Kommentarer
Postat av: Leiden

uppdaterade datorn idag och fick massa nya funktioner och den där lilla filmen gjorde jag på ca 5 minuter..

2011-02-21 @ 21:17:54
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0