25. Då vill jag dra täcket över huvudet

Oj, svår kategori/fråga.

Jag faktiskt väldigt sällan sjuk. Har inte några problem med något, typ migrän eller mensvärk. Men jag vill ju liksom dra täcket över huvudet varenda morgon för att jag bara inte orkar gå upp. Jag går ju alltid och lägger mig försent. Jag säger till mig själv att "ikväll ska jag gå och lägga mig i tid" vilket vill säga senast kl 23. Ähhh, går sisådär med det!

Fast det finns nog en situation som jag gärna vill dra täcket över mig mer än andra gånger, och det är när jag har en inplanerad aktivitet typ möte med någon eller något större som gör mig nervös. Har jag inte förberett mig då och känner att det kommer gå åt pipsvängen så vill jag hemskt gärna dra täcket över huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0