23. Detta skulle jag vilja utöva

Jag har provat på en hel del saker när det gäller träning och motion men något som jag aldrig riktigt har satsat på är kampsport. Det vore skitkul att få köra ordentlig kickboxning. Tufft och hårt är min melodi, och det är kanske därför jag avskyr att springa. Det känns ju inte som att man har tränat hela kroppen efter en runda i skogen.

Bästa passet jag har gått på som jag inte förstår kan vara så svårt att få till på andra träningsanläggningar är just kick-box eller box. Jag började gå på det på Friskis&Svettis i Västerås när jag gick på gymnasiet och jag har nog aldrig varit på ett sådant tufft och kul pass någon gång. Grabbarna som höll i det passet körde verkligen järnet. Boxpasset som finns på Nautilus här i Norrpan suger stenhårt, inte ens i närheten av vad det skulle kunna vara. Eftersom jag vet vad jag vill ha så kanske man ska gå någon utbildning för att själv bli ledare, fatta kul!!!


Efter en sådan här god frukost så är det dags att jobba på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0