20. Det här åt jag idag

Äh, det får bli en nr 20 till. Jag har tydligen blandat ihop 19 och 20, men vad gör väl det.

Här har inte middagen blivit klar än så jag kan inte riktigt ta foto på nåt men jag kan ju redovisa vad jag har käkat.
Frukost
2 st mackor med korv och ett glas mjölk på stående fot

Mellanmål
En klementin och en liten bit semmeltårta

Lunch
Gårdagens goda paj med spenat, champinjoner och soltorkade tomater och till det en bit grillad kyckling

Mellanmål
En klementin

Middag
Det ska bli kebabspett med tzatziki, sugar snaps och bröd


Vi körde Box igår och det har gjort att jag knappt har kunnat styra datormusen eller skrivit för hand idag. Mina armar och händer har skakat av utmattning. Riktigt jobbigt men samtidigt hur skönt som helst - då har jag ju tagit i!!!

Imorgon kommer Kakan för snabbvisit, blir nog middag och ett glas på stan samt en massa snack. Och på torsdag är det leverantörsmöte med middag på kvällen. Får väl se hur mycket jag orkar och hinner blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0