Snömys


Jag som önskade snö härom dagen fick faktiskt snö igår kväll och över natten. Norrköping verkar ligga lite i ett hål för både söder och norr om stan så finns det mer snö. Men jag är glad för den snö jag kan få!

Imorgon är det julbord och julfest med jobbet. Vi ska äta på en av stans bättre restauranger så jag ser verkligen fram emot det. Kommer man till Norrköping på besök så bör man ta sig en måltid på en av Östgöta Köks olika restauranger. Hemlagad och närproducerad mat; kan inte bli annat än mums!

Herregud, tänk att det är julafton på lördag! Mindre än en vecka kvar... Ohohohoohhhh!

Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen snö ja:)

2011-12-20 @ 07:02:06
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0