Less

Usch och neeeeh och åhhh och bläää...

Ungefär något sådant här känner jag idag och därför har jag inte bloggat idag. Jag har bara inte orkat bry mig idag. Alldeles för mycket på jobbet och tiden är lite för knapp. Man ska inte prata skit om jobbet och det gör jag inte heller men just nu vill jag ha ledigt. Jag längtar till julledigt, då blir det iaf 5 dagar ledigt i streck.

Jag fick lite bilder från mamma o pappa som är i Sydafrika. Gud, jag skulle ge så himla mycket för att få vara där just nu. Minus den svarta mamban (en jättegiftig orm) som pappa tydligen hade jagat ut från deras bungalow i Krugerparken. I år är det faktiskt 10 år sen jag var där, kanske dags att sticka dit igen snart. Skulle ju vara dunderhärligt!
DSC_0545

DSC_0508
Sååå coola djur. Själv har jag massor med bilder på "The Big Five". Alltså att åka i sin egen bil i en nationalpark med ingenting mellan dig och djuren är en sådan häftig känsla. Något som man bör göra innan man tar ner skylten :)


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Men gud vad kul att du fick lite inspiration till dina julklappar!

Grattis till nya lägenheten!!

Ha det fint, kram

2011-12-07 @ 21:29:16
URL: http://idajohanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0