Klappar

Vi har haft konferens i två dagar nu vilket gör att tiden går åt till det. Julfesten igår var väldigt lyckad och maten var helt ljuvlig. Jösses, vad gott det var! Helt perfekta små snittar av den kalla delen av julbordet medan jag nog kunde leva utan det varma. Jag är mest förtjust i sillbordet med all fisk och potatis, mumma!

Jag blev faktiskt väldigt överraskad men jag fick många positiva kommentarer (man ska väl inte skryta, jag är ju trots allt svensk). Tom de som aldrig kommenterar om utseende eller kläder kläckte både en och två kommentarer. Väldigt kul! Kände mig ju inte så speciellt uppklädd, men självförtroendet fick ju sig en skjuts iaf! :)

Idag har jag ägnat tiden efter jobbet till att köpa den sista julklappen och sedan slå in alla som har legat på vardagsrumsgolvet. Så nu är det mesta klart för hemfärd till Västerås och julfirande imorgon kväll. Härligt!

p.s hörde dock att den vita snön inte blir långvarig, buhuuu! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0