Kikar in

Jag har inte något att säga idag. Dagen har faktiskt varit ganska tung, fram till sisådär kl 15 när tiden verkligen sprang iväg.

Tomt var det på jobbet också, typ bara jag och chefen. Det var iaf skönt att komma iväg på träning nu på kvällen. Det kändes att det var drygt en vecka sedan sist. Idag blev det step/styrka vilket var riktigt skönt och jobbigt. Jag har inte kört step på jag vet inte hur länge, säkert sen jag flyttade hit då jag märkte att det inte fanns några bra instruktörer så ca 3 år sen. Det är tur att jag har bra minne för stegen satt iaf även om den sortens kondition inte riktigt fanns där. Bra träning!

Nyårsmenyn planeras för fullt. Jag försöker ta få allt att gå ihop och se till att alla kommer att bli nöjda. Inte för att jag tror att det sistnämnda blir så svårt men det krävs ju lite planering. Nu - sängen!


Så här såg förra årets nyårspuss ut. Får väl se vilken variant det blir i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0