Jäktigt

Jag vaknade imorse av en fin Luciakör från radion. Jag har ju inte någon som helst julstämning men efter morgonens luciatåg på TV så ökade den lite iaf. Det är helt klart segt med julstämningen i år. Måste verkligen försöka skapa lite stämning nu i helgen som kommer. Kanske ska ta och baka lite, knäck eller kola kanske?

Idag hann jag knappt komma till jobbet innan vi skulle på kundbesök som mestadels av dagen har gått åt till. Alltid lika intressant att se hur de behandlar oss som leverantör.

Jag passade på att köpa tuggummi på vägen hem från Stockholm och blev riktigt besviken. Jag brukar inte räkna antalet tuggummin i en påse men den här gången så kändes det som att den innehöll så lite, så jag räknade och gissa vad jag kom fram till! Det står ca 25 bitar på påsen.... i min påse var det 14st!!!

Så jag har så klart mailat Wrigley's Sverige och klagat :)

Kommentarer
Postat av: Leiden

de är en sådan där töntig sak att klaga på men jag skulle också göra det helt klart.



Hade en ganska ovärd dag på jobbet eller inte ovärd men jag hann inte med något av de på todolistan för de var möten och glöggmingel (utan glögg men en lussekatt kunde landstinget bjuda på)

2011-12-13 @ 21:50:46
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Ändå rätt sjukt. Undra hur ofta det är så få tuggummin. Okej inte en världslig sak - men fult att lura kunder ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0