Fredag kväll i lugn o ro

... höll jag på att skriva, men det bröt grannen ganska snabbt. Vi har relativt nya grannar snett nedanför oss. Typ en tjej och kille som är 18år och har sin första lägenhet. De är nämligen fortfarande så där alldeles töntigt fjortisar; långt tuperat hår, kaka i ansiktet, cigg i handen, stor dunjacka, spottar överallt, snusar typ en dosa om dagen och fest varje helg. Mycket trevliga människor som snart ska få en tillsägelse, ha!


Annars så har jag fredagskvällen för mig själv. Killen är på julfest med jobbet och ska väl hämtas någon gång inatt sådär lagom rund under fötterna, om jag känner honom väl. Här hemma blir det Idol, blogg- och tidningsläsande. Så skönt efter en stressande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0