Tänt var det här!

Jag och killen åkte faktiskt till spåret efter jobbet och tog en springrunda. Han körde såklart milen medan jag klarade mig runt på 8,8km. Känner att det räcker faktiskt. Jag höll ändå på att spy typ tre gånger och sprang fel en gång i nedförsbacke vilket gjorde att det var en förj-vla uppförsbacke att springa uppför igen. Efter den kom typ första kräkattacken men jag klarade mig. Nöjd är jag iaf. Kanske inte världens bästa tid men motion har jag fått.


Vid tio ikväll var det fyrverkerier vid Strömmen så vi tog cyklarna och åkte ner. Det varar ju typ bara i någon minut men det är väldigt vackert. Känns nästan som nyårsafton. Tror att fyrverkerierna är typ öppningen av Augustifestivalen här i stan plus att de typ är någon tävling i SM.

Nu är det dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

kul :D annars ser man ju nästan bara fyrverkerier vid nyår!

2011-08-18 @ 15:11:59
URL: http://emmasays.se
Postat av: Emma

8,8 km är ju galet bra! :)



Ska klippa mig på lör vid 12 (känns som om det enda vi gör är att klippa oss:) men efter det kanske vi kan käka lunch? är väl klar vi 14-tiden kanske...

2011-08-18 @ 17:30:31
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0