Nytt


Min fina utsikt från kontoret. Ok, det är motljus vilket gör att det ser lite mörkt ut men va sjutton. Det är i verkligheten väldigt ljust och fint. Sen har alla fått sina initialer som dekoration istället för skylt på dörren. Lite finurligt tänkt, men fortfarande lite svårt för utomstående att veta till vilket rum de ska gå...

Alltså det här med att ta sig till och från jobbet är en historia för sig. Det tog 14min att åka hit igår morse, 30min att komma hem och 20min att åka hit imorse men då missade jag avfarten från motorvägen. Jag beslutade mig för att köra om en lastbil för att jag tänkte att avfarten kommer ju inte än på ett tag så precis när jag passerade den så kom avfarten - tjusigt! Bara att fortsätta några kilometer till innan jag kunde vända. Suck! Förstå mina bensinräkningar, usch o fy!

Jaja, lika bra att ställa om humöret! Tjohoo, det är tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0