Lycklig!

- Det är FREDAG!
- Jag ska på en jättemysig middag ikväll.
- Vädret är superfint för typ femte dagen i rad.
- Vi ska ha tio-fika.
- Jag har en "good-hair-day".
- Det är sista arbetsdagen när jag måste sitta ensam på min avdelning.
- Vi har skaffat Spotify Premium så nu kan jag lyssna på musik igen!
- Jag har grymma vänner!


Annars går min hjärna på högvarv för att fundera ut vad exakt jag vill ha som min andra tatuering. Jag har flera olika saker som jag skulle vilja ha så det är lite svårt att bestämma sig. Jag är väldigt mycket inne på att fixa lite noter och en G-klav, det är så fint plus att musik är liksom A och O i mitt liv. Vad skulle jag göra utan den liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0