Kvällsdopp


Den här bilden är från igår kväll när vi var och badade vid sjön Skiren. Är den inte underbar så säg, näst intill magisk! Känns som att det enda som fattas är några älvor som dansar fram. 

Det var så synd att jag inte hade med mig min riktiga kamera för den här är tagen med mobilen, men jag tycker den blev ganska bra ändå. Det var så härligt där ute vid sjön. Vi funderar på att sticka dit idag med.

När man gör sådana där grejor sent en sommarkväll så förlänger man verkligen semestern. Det känns liksom inte som att man har börjat jobba ordentligt igen. Det gäller att ta till vara på alla fina soldagar!

På tal om att ta tillvara så bokade jag tågresa till GBG nästa helg för att träffa alla underbara tjejer från Linkan. Vi ska ut till en av tjejernas sommarställe på Åstol över helgen. Kommer bli jättehärligt. Måste boka in mer sådana där tripper för snart är höstmörkret här och det vill vi ju inte ska komma för tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0