Ett steg längre


Idag slängde jag äntligen det här på lådan. Efter allt trassel fram och tillbaka under sommaren med att inte vara registrerade på det ena och det andra så har jag äntligen fått in alla mina poäng och kan ta ut min examen. Fatta vad skönt! Tyvärr så är ju handläggningstiden 6-8 veckor så jag lär ju snällt sitta och vänta på posten varje dag. Diplomet och alla papper kommer tydligen som rekommenderat brev - det är fina grejor det här minsann!

När jag väl får diplom och alltihopa så ska det banne mig ramas in och infinna sig på mitt kontor. Om frisörer och skönhetsalonger kan ha sina gesällbrev på väggen så kan jag ha mitt diplom på väggen. Jag har slitit så hårt för den här examen så nu j-klar!

Ahhhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0