En dagens...

...uppdatering.

- Jag kunde faktiskt sova i natt fast att jag hade svårt att somna. Jag går liksom på någon helt galen energi för tillfället vilket gör att jag knappt är trött.

- Är slut i benen efter ett mördarpass av aerobics igår. Bästa passledaren är tillbaka så nu blir det aerobics varje måndag framöver. Hon hade tydligen varit mamma-ledig, och det syntes inte ett smack. Lika smal och glad som vanligt.

- Mina långa naglar är nu ett minne blott. Efter att förstärkning har börjat släppa så har varenda nagel gått av.

- Jag fick massor gjort hemma igår. Tvättning, dammsugning, upp med grejor på vinden, inviga nya hyllan, diskning och avtorkning. Förstå att jag är nöjd! Ikväll ska det sättas upp tavlor på väggarna i sovrummet.

- Jag är inte lika ensam på jobbet idag. Vi är hela tre stycken idag, faktiskt en fler än vad jag hade trott. Iom det så känner jag ju att killen skulle kunna ha fått matlådan imorse för jag lär nog åka iväg någonstans (om jag har dålig karaktär).

- Att ligga vid en strand och sola lockar något enormt nu. Sitter och tittar efter badplatser runtom Norrpan. Kanske skulle ta ett kvällsdopp någonstans?!

.... och nu blir det kafferast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0