Cool brud

Jag läser ärligt talat inte många bloggar men de jag läser har jag liksom fastnat för på ett eller annat sätt; typ känner personen i fråga, inspirerande, får tips om mode och sånt, personen är känd så det är lite kul att se om de har samma liv som vi övriga dödliga och så har vi de där som liksom har allt det här och är bara häftiga personligheter. Carolina Gynning tycker jag är en tuff brud och henne har jag nämnt förut men min senaste favorit är Josephine Bornebusch. Hon är såååå coool. Hon skriver så himla humoristiskt och enkelt. Bara sådär klockrent liksom... kolla om ni har lust!

p.s hon är ju inte så ful heller! tänk att få vara så där vacker... mmm! d.s

Kommentarer
Postat av: Leiden

haha nej inte än.. roliga att låna och vara med några timmar men 24/7 är jag nog inte redo för

2011-08-22 @ 16:42:12
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0