Nytt och fräscht

Jag är så himla nöjd. Jag tog äntligen tiden (typ 10min, haha!) till att ringa fastighetsskötaren och bad honom titta på våra tapeter i sovrummet. Han kom förbi imorse och tittade på alla hål, den våden som började släppa mellan fönstrena och den gula tapeten bakom garderoberna (resten är nämligen brun). O vips, han tyckte inte att det såg så roligt ut så han bestämde att de skulle tapetsera om. Fatta att jag blev lycklig. Så nu ska vi åka och bestämma tapet och sedan ska de sätta igång, förhoppningsvis någon gång nu innan påsk annars blir det strax efteråt. (Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på hur sovrummet ser ut idag men den funktionen funkar ju inte, så typiskt! Får kanske bli senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0