Ljusgrått

Ha, äntligen kan jag lägga upp bilder igen!

Så här mörkt och trist är det idag! Bläää...
Idag ska jag titta på tapeter. Jag vet att förra gången när vardagsrummet skulle tapetseras om och jag skulle välja tapeter var det inte direkt många att välja mellan. Självklart valde jag ljusa vita tapeter, men till sovrummet nu vill jag ha ljusgrått. Vitt blir för hårt till vår stora mörka säng.

Sen är det ju en massa andra saker som måste fixas till rummet. Nya tvättkorgar, vill ha två vita korgar med lock men det är tydligen hur omöjligt som helst att få tag på till en rimlig lapp. Plåtbokhyllan med alla böcker ska få flytta på sig. En matta att lägga vid fotändan av sängen ska fixas. Nya lampor till fönstrena, nattduksbord och en byrå behövs. Det finns en hel del att göra. Någon som vill lämna ett bidrag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0