Städning till max

Åkte som sagt var ut till Ingelsta för att kolla på skor men hittade inga. Var inne på Åhléns igår och hittade ett par skor i märket "sixtyseven" men de fanns inte i min storlek, tusan också jag som hade 20% rabatt. Gick till Scorett idag och då visade det sig att de hade samma sko men bara i storlek 41, liiite stor va. Blev inga där heller alltså, men sen kom jag på den klipska idéen att kolla på nätet efter dem och jepp där fanns de. Kostade tom 150kr mindre dessutom, så jag satte mig på en av sofforna i köpcentrumet (utanför Scorett) och klickade hem dem! Så nu var det fixat :)

Gick även till Hemtex för att se om jag kunde hitta en ny duk till soffbordet, men det fick bli en kökshandduk istället att ha där. Syns ju inte ens att det är en handduk istället för en duk. Tog en vända till en blomaffär som hade utförsäljning, fyndade en växt och en kruka för 45kr! En spansk peppar blev det, såg cool ut och den passar perfa i köksfönstret.

Kom hem och sedan har jag bara städat och plockat grejor. Så nu är det renbäddat, nya handdukar i badrummet och kliniskt rent överallt ;) Jag hoppas killen blir nöjd. Han kommer halv åtta och då blir det mysmiddag, har inte setts sedan onsdag morgon.

Sååå, tjingeling tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0