Lugn och ro

Vi har tagit en lugn och skön dag i höstvädret. Sov till tio och åt sedan frukost innan vi rörde oss ner på stan för en vända. Killen skulle kolla på skor men hittade inga, fanns inte i hans storlek snopet nog. Däremot hittade han ett par gympaskor och det var ju inte en dag för snart. Ni skulle förstå mig om ni såg dem. De har liksom "lufthål" överallt, speciellt på sidorna. Men nu så hoppas jag att han går ner och köper de där imorgon så de andra kan fara och flyga ;)

Innan vi tänkte gå till Visualiseringscenter tog vi en mysig fika på Fräcka Frökens. Jag tog en morotskaka som var lika stor som en mindre tårta, herregud vad stor den var. Det fick liksom bli lunch också, var helt proppmätt efter den. Sen gick vi till Visualiseringscenter för att upptäcka lite nytt. Tyvärr så hade de bara en film kvar för dagen som var riktad till barn så hon i kassan rekommenderade inte den för oss. Vi gick ändå in och tittade på alla häftiga utställningsobjekt, eller vad man nu ska kalla dem. Vi körde "Mindball" vilket man vinner genom att tänka så lite som möjligt, inte riiiktigt min gren. Killen vann totalt, jag är riktigt dålig på att tömma hjärnan tydligen.

Till middag ska det bli hemmagjort potatis- och purjolökssoppa, mums! Orkade inte laga något annat så det får duga. Lite "valvaka" kanske det blir också, vi är ju lite splittrade här hemma så det kan bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Leiden

testade volumemaster här på morgonen lite snabbt och ojoj vilken volym jag fick och bara jag borstade det så såg man inte att det var krusigt under. Ganska coolt.

2010-09-20 @ 12:48:08
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0