Indiskt

Har precis smällt i oss lite mat, faktisk indisk mat. Hade ingen fantasi så jag tog med mig lite prover hem från jobbet. Jag jobbar ju med ett varumärke som heter Patak's, riktigt goda grejor. Vi gjorde lite Korma, pappadums och åt naanbröd till. Gottigott tyckte jag men killen höll på att spy efter att ha provat pappadums. Han satt och gjorde en massa konstiga ljud vid bordet och jag skrattade mest. Snacka om olika smaklökar!

Dagen har varit riktigt skön, eller mitt humör har iaf varit bra. Glad och full av energi. Tappade dock den på eftermiddagen. Men äh, jag körde ett aerobicspass ändå. Som tur var, var det en bra ledare! :)

Jag håller stenkoll på min mail eftersom jag väntar på att mina beställda skor ska komma. Jag vill ha dem nu! :)
Tänkte lägga upp en bild på hur de ser ut men nu verkar det inte som att brandos.se har kvar dem. Skumt! Jag har iaf fått mail på att de är utlevererade ur deras lager så jag hoppas på det, annars är ju srewed på fredag! :/

Ska umgås med killen nu. Han sticker uppåt landet imorgon och kommer inte tillbaka förrän på söndag. Känns ibland som att vi är mer isär nu än när vi bodde på två olika håll.


Kommentarer
Postat av: Leiden

Jag är ganska ensam den här veckan, david arbeta 10-22 och hur skoj är de på en skala? Vem kunde tro att man kunde känna sig ensam fast man bor med någon. Vilket I-lands problem vi lider av...

2010-09-21 @ 21:44:49
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

haha jag tänkte först göra en version av Lady Gagas bad romance look du vet stora runda ögon men ändrade mig sedan... Men ja ögonen är förstorade hyn är fejk och fransar är fejk... Testar lite mer överdrivna grejer just nu.. funderar på att ta ett kort på mig själv och sedan göra mig jättemager och se hur snyggt de är på en skala haha

2010-09-22 @ 14:34:05
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0