Hösten kan faktiskt vara mysig

Jahapp, då var det måndag igen! Suck, helgerna går så fort och veckodagarna så långsamt ;)

Hmm, låt se. Vad har jag framför mig? Rapportering till leverantör, produktpresentationer (gånger typ 4), konferensplanering, budgetgenomgång (inte några siffror direkt!) och englandsresa med leverantörsmöte i Kent. Ska bli spännande och se vad de hittar på. Vi behövde nämligen inte förbereda någonting och det är rätt ovanligt när det gäller sådana möten, skönt för jag har så mycket annat att göra som synes.

Annars så börjar Zigge-Zoo (alltså katten) bli bättre efter ett x antal besök hos veterinären. Lättnadens suck måste jag säga. Har haft ett orosmoln i magen sedan har blev dålig, men nu verkar det vända lite men vi ska inte ropa hej än.

Det är killen sista vecka som "ledig". Ska bli skönt att båda två jobbar och att han slipper sitta hemma och uggla.

Pappa berättade att jag måste byta kamremmar i bilen, skoj..... INTE! Där gick de tusenlapparna, fasen också. Men hellre det än en bil med pajad motor, som det skulle bli om jag inte byter dem. Får snacka med lite killar på jobbet och se om jag kan få ett bra pris någonstans.

Vi tog en springtur mellan tvättningarna idag. Riktigt skönt men det är tungt att springa när det är kallt. Snoret rinner och saliven blir tjock i halsen, inte alls kul men vi tog oss runt.

Nu ska vi ladda batterierna igen; soppa och varma mackor framför TVn. Gott gott!

Kommentarer
Postat av: Leiden

så rätt så och den blev helt okej. Kommer dock bli ännu bättre nästa gång de kan jag lova ;P

2010-09-20 @ 21:18:50
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0