Hmm, hur blev det nu då!

Vaknade faktiskt med fullt krut i brallan, eller kan man säga så? Det jag ville säga var iaf att jag var pigg och redo för att fightas lite idag.

Möte typ hela dagen, så skönt för tiden går fort. Det är faktiskt ganska jobbigt att veta att killen sitter där hemma ensam och inte gör säkert mycket. Skulle ju hellre åka hem till honom. Håller alla tummar och tår jag har för att han snart får jobb!

Blev sen lunch så jag hängde med jobbarkompisarna ut till Hageby på lunchen, trots att jag hade med mig låda. Åt på "Fräcka Fröken", vilket för övrigt är en riktigt bra kedja med allt från chokladbollar till grillspett. Helt ok priser också. Hängde sedan med Lotta till Clas Olson för att kolla på ramar, sen råkade vi gå förbi "Bellbox" så jag råkade köpa lite hårspray som luktade mumma och verkade riktigt bra :)

(dålig bild, jag vet) Denna bok fick vi inne på "Fräcka Fröken". Det är Zoegas bok med lite goda recept med kaffe.

Blev denna hårspray från "Bead Head - Tigi". Har deras lilla lila och gröna pumpflaska med thickener sm är asgrym så jag hoppas lite på den här nu också! Mitt hår är sämst, riktigt tunt skandinaviskt hår som är lite halvlockigt. Blä!

Kommentarer
Postat av: Angie

Fullt krut i brallan = skitit på sig. Simple as that. Puss

2010-09-07 @ 21:17:23
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Leiden

väldigt sant, du får starta ett omedelbart!

2010-09-08 @ 00:31:10
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0