Helt slut

På jobbet var det första dagen med vintertid idag, vilket betyder att vi jobbar till kl17 istället för 16. Och det kändes som en evighet till kl fem, var helt sjukt trött när klockan var halv fem. Egentligen förstår jag inte varför för jag brukar alltid behöva stanna till klockan halv fem-fem och då är jag ju inte trött. Skumt, kroppen var inte inställd på kl 17 helt klart.

Imorgon bitti sticker vi på marknadsavdelningen till Husby Säteri för fullt fokus på marknadsplaner. Ska bli skönt men jag har en hel del annat som skulle behöva skötas innan jag kan fokusera på det här. Men men, det kommer nog bli skönt och trevligt att slippa kontoret för två dagar.

Fick hem mitt mobilskal till nya mobben idag också. Sådär nöjd, det var alldeles för hårt så jag kan inte trycka in av/på knappen. Det kommer bli riktigt störigt i längden så jag ska nog skicka tillbaka den.

När jag ändå satt på nätet så råkade jag klicka hem en ny tröja från Nelly också. Jag gillar verkligen märket "Rut m.fl." som de har. Helt humana priser och snygga grejor. Mer sånt tack :)

199kr, riktigt överkomligt för en sådan snygg kofta. Jag behöver verkligen långärmade tröjor, har alldeles för få för att klara av vintern.

Måste rusa i säng nu! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0