Best ever!

Shoppade faktiskt lite när vi åkte till Gatwick/London förra veckan. Köpte inte bara till mig själv utan hittade även några presenter. Syrran fick en snygg BH/top i spets och killen en ny parfym som doftade gudomligt. Så nu kan jag snuffa på honom för jämnan ;) Dolce & Gabbana "The One" hette den, inte helt fel må jag säga!

MEN till mig själv köpte jag lite ansiktsvård. Nämligen några små flaskor från Dermalogicas hudvårdsserie. Har aldrig testat dem förut men jag har bara hört gott om dem innan. Det stod tom på förpackningen att om du inte hade använt de här produkterna förut kommer du hädanefter inte kunna köpa några andra produkter. Det "värsta" är att det är sant. De är superbra! Fast det ännu värre är att priset är ju inte så humant, men de är dryga. Får se till att flyga mer så att jag kan köpa på mig utomlands för det var stor skillnad i pris.

Grymma grejor!!! Rekommenderas varmt.
Ska alldeles strax iväg till gymmet. Hade tänkt att gå på body pump idag eftersom det här är första veckan utan några andra inplanerad kvällaktiviteter så jag tänkte gå efter mitt gamla vanliga schema. Tji fick jag! Vaknade med en värkande axel, inte bra. Jag vet precis vad det beror på; jag sov konstigt inatt och jag slet verkligen i vikterna på passet i måndags. Inte alls bra! Det får helt enkelt bli ett lite lugnare gympass istället, men det skadar ju inte.

Imorgon bär det av till Västerås. Har inte så mycket planer för helgen. Imorgon är det middag hos mina föräldrar, lunch med Emma på lördag, hjälpa till att stänga poolen för vintern på söndag... det finns helt klart tid över till att göra annat. Vad händer lördagkväll t ex?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar också Dermalogica! Brukar beställa på nätet, mycket billigare!!



Vi ses på lördag!

kram!

2010-09-30 @ 20:19:09
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0