Änglavakt

Nu har nästan hela fredagen gått, bara 3 timmar kvar. Jag som har längtat hela veckan efter denna dag; fredag = helg! Men äh, helgen ligger ju framför mig.

Skulle träna idag men jag orkade inte plus att det inte fanns något bra pass, bara spinning och det är inget för mig. Så jag tänker nog köra imorgonbitti istället. Halv tio blir det body pump, om jag nu orkar upp ;) Men jag MÅSTE, har ju ändå inget annat för mig. Killen är ju i Vässan och kommer tillbaka imorgon kväll så det ska städas i lägenheten och shoppas lite skor.

Nu blir det film för hela slanten och lite choklad, mumsig mörk choklad med sesame. Best ever!

Får se hur bra den här är, jag gillar ju svenska filmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0