80-åring

Ohhh herregud vilken träningsvärk jag har! Kände inte av det särskilt mycket imorse men det började komma vid lunch och nu kan jag ju knappt röra mig. Eller jag kan ju gå normalt men sätta mig, gå i trappor och böja mig ner gör helt sjukt ont. Jag ser ut som en gammal tant som skulle behöva rullator!

Hade tänkt att köra Aerobics idag men det blev en promenad med killen istället. Hade ont under hela den rundan så det var nog klokt att skippa Aerobicsen, plus att jag inte tycker hon som skulle ha passet gör det bra. Var ju tvungen att skylla på nåt förutom träningsvärk för mig själv ;)

Nästa vecka ska jag till Kent i England för leverantörsbesök och det har då visat sig att jag inte har några snygga svarta skor att ha på mig så det MÅSTE jag fixa i helgen. Jag har kärat ner mig ett par boots från Acne men jag har nog inte råd med 3000kr för dem. Men sjuuukt snygga är dem! Får se till att hitta några som påminner om dem.

Bara 2 995kr, suck!

Kommentarer
Postat av: Leiden

scorette och Nilson har kopior du får spana in dem istället.

2010-09-14 @ 22:05:58
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0