Välkomna åter!

Vilken rolig helg!

Jag och killen gick ju på musikal i fredags och den var grym! Dock så tyckte jag att Petra Nielsen som hade huvudrollen var alldeles för smal. Såg ut som ett senigt skelett på scenen. Hon är ju inte purung längre så det såg mest knotigt ut. Men hon spelade sin roll riktigt bra. Helt klart värd att se om man har vägarna förbi Norrpan eller Linkan.

Igår stack vi till Vingåker och mötte upp Lars & Madde där. Vi skrattade gott innan att 5 timmar på factory outlet  var sjukt lång tid och att på den tiden skulle vi hinna se allt flera gånger om. Haha, så fel vi kunde ha. Ok, vi hann nog se allt men det var precis så att tiden räckte. Jag köpte mig iaf ett par nya snygga Tiger jeans. Kom fram till att Tigers jeans är asbra för mina former, så fler sådana kommer det att bli i framtiden. Killen shoppade en hel del. Så vi var mycket nöjda när vi kom därifrån.

Hem mot Norrpan för middag och lite vin. Fast Twister blev nog allra bäst. Gud så kul!

Killarna kämpar hårt för vinst, haha!
Bishop var mål för kvällen men efter en plankning på spårvagnen och 30min i kö så gick vi hem istället. Var liksom inte värt när det blir "en in, en ut". Vi avslutade kvällen hemma med spel och snack.

Summa sumarum så  har vi haft en skitkul helg!

Tack Madde & Lars för besöket och välkomna åter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0