Skitirriterad

Sitter här framför datorn och försöker skicka över två presentationer som en kollega måste ha asap, och det går åt skogen. Den ena har jag fått iväg men den andra går inte! Åhhhhh! Jag blir tokig. Hatar när inte tekniken fungerar.

Jag har iaf kommit hem från dagens tur till Malmö. Vi har fotat massor med god mat. Fotografen vi arbetar med är grym! Tänk om man kunde så där mycket om fotografering och photoshop, jag stod bara och gapade. Försökte snappa upp lite men det gick så fort när han jobbade. Det kommer att bli en kanonfin receptfolder, är riktigt nöjd :)

Usch, jag var tvungen att åka baklänges på vägen hem också. Nästa gång MÅSTE jag platsboka biljetterna, för det går verkligen inte att få nåt gjort när det går åt fel håll. Trodde jag skulle spy typ 7 gånger. Plus att jag var tvungen att jobba, ingen bra kombo!

Nej, nu ska jag ta lite hemmagjord äppelkaka och mysa ner mig med killen. Förresten så lagade han middag idag. Jag blev mäkta imponerad, han som alltid säger att han inte kan. Det var jättegott! Men disken får vänta till imorgon, jag orkar inte med den nu. Kommer nog bli en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0