Ont!

Jag vaknade med världens värk i nacken. Så fruktansvärt oskönt! Jag vet iofs vad den beror på. Skulle bära in en tung låda igår på konferensen och jag ryckte till för att jag trodde den var jättetung. Detta resulterade i att jag slet med huvudet också och antagligen sträckte höger sida av nacken. Värken har iaf gått ner under dagen som tur är.

Halsduk på för nacken!
I vilket fall som så blir det träning idag. Vi hade ju konferens på jobbet igår så då blev det ingen träning. Det var för övrigt en trevlig konferens med fokus på Blue Dragon, vilket är "mitt" varumärke. Vi har en stor kampanj efter jul och den skulle promotas för säljkåren nu.

Åh, vad jag längtar till imorgon när klockan slår 17.00 för då är det HELG! Och jag och killen ska på musikal - Chicago står på tablån! Vi gick på en hel del tillställningar förra hösten så nu drar vi igång igen. Riktigt mysigt när det är kallt och ruggigt ute. Den har fått riktigt bra kritik dessutom, kul kul kul!




Kommentarer
Postat av: Leiden

kiropraktorn nästa!!

2010-10-21 @ 19:50:21
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0