Leverantörsmöte. Gud va skönt det är att v...

2010-10-22_18_55 (MMS)

Leverantörsmöte. Gud va skönt det är att vissa leverantör kan vara så trevliga och underhållande. Verkligen sällsynt! Har suttit I möte hela dagen så jag är lite mör i huvudet. Men många skratt och idéer har det blivit. Mycket uppiggande med en glad leverantör trots att siffrorna inte är de bästa. Kom precis tillbaka efter en trevlig middag med ovannämnda. Så nu är jag trött och måste ladda batterierna inför morgondagen; möte hela dagen igen. Har inte hunnit med något mer idag så inget intressant finns att säga ;) Förutom att jag inte alls är bekväm I kavaj, blä vad bredaxlad jag blir! Nyår förresten; middag med efterparty hos mig, någon? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0