Jag skiter i't! Ja, precis så blev det. Ja...

shot_12832763718 (MMS)

Jag skiter i't! Ja, precis så blev det. Jag struntade helt I att träna idag. Tänkte att jag skulle umgås med killen istället. Vi har ju inte sett varandra ordentligt sedan I torsdags och tränar man på kvällen försvinner en hel del tid. Flängde en hel del på jobbet idag inför konferensen imorrn så jag fick nog min motion ändå :-) Vi tog en kort vända ner på stan istället. Jag har ju budget noll så vi tittade bara på grejor till killen (faaast jag provade några stövlar iaf för framtida köp). Just nu har jag ändå inget som ligger och pockar på I huvudet och vill bli köpt så då låter jag bli att shoppa, smart va? Ska kanske hitta nåt kul att titta på innan läggdags. Måste komma I säng tidigare idag, jag måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0