Jag har inget internet för det har kilen b...

2010-10-06_21_46 (MMS)

Jag har inget internet för det har kilen beslagtagit, så det får bli mobilbloggande istället. En seg dag på jobbet var det. Lite av varje blev gjort. I det här yrket är vi aldrig full styrka på avdelningen. Den ena är på möte utomlands, den andre på möte på ICA och den tredje på konferens I sthlm. Eftersom vi sponsrar Rosa bandet via Twinings äger det mycket runt det just nu, vilket jag för övrigt tycker är kanon! En helt rosa månad:) Nu blir det lite fruktsallad framför tvn. Känner mig slut efter gympasset.


Kommentarer
Postat av: Leiden

Det är inte en leksak till ace den här gången, men ska virka ett hundben till honom senare. :P Men först ligger en prinsesstårta, mumintroll och lite annat före haha.



Tror jag ska med på lördag, måste bara klämma in en träff över till min far också, har inte varit där sedan i början av sommaren så det är på tiden och det är enda chansen jag har för hela månaden.

2010-10-07 @ 17:57:06
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0