Tisdag alleredan!

Veckorna går verkligen fort framåt, helt galet! På söndag är det första advent och det är bara 1 månad och en dag kvar till julafton. Vart tog det här året vägen?

Om jag tänker lite fort på året så kommer jag inte på att jag har gjort något speciellt utan att tiden bara har gått. Men börjar jag fundera lite så har det ju faktiskt hänt en del. Man kanske kommer att komma ihåg det här året som något speciellt ändå? Undrar hur många år jag har som jag faktiskt inte har något minnesvärt?? Hmm...

Körde body pump igår. Herregud, kan man bli svagare på en vecka eller? Det var så himla tungt igår. Trodde knappt att jag skulle klara av hela passet, men det gjorde jag. Jag tänte iofs väldigt mycket på tekniken så det kanske var det som gjorde att det blev tyngre.

Det blev lite crêpes eller pannkakor på ren svenska till middag. Fast jag hoppar över sylten och har rom, gräddfil och rödlök på istället. Mums! Dock fick det blir philadelphia istället för gräddfil och ingen lök, men det funkade lika bra ändå.

Killen och jag fastnade sen framför "Hollywood fruar". Killen brukar ju inte direkt tycka om att titta på det men igår så råkade det bli så. Hon nya hollywoodfrun, Isabell eller vad hon heter, har jag inte haft så mycket för innan men igår var hon ju riktigt cool. Hon har rätt cool inställning till livet. OM man kan klema bort sig själv, varför inte? Shoppa shoppa :) Och det här med nattsköterska lär väl bli världens rabalder... men so what? Jag skulle lätt använda mig av det om killen var bortrest och jag själv inte har fått sova på några nätter. Sjukt bra lösning! Jag tror på att " om jag mår bra som kommer även min framtida unge göra det!", precis som hon uttryckte det. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0