Huvudet var någon annanstans

Jobbet gick riktigt fort idag. Har planerat att varva ner lite på jobbet nu trots att det är mycket att göra. Jag kan liksom inte stressa genom allt, det får ta den tid det tar helt enkelt. Man kan faktiskt svara att man inte har hunnit, men man får inte göra det till en vana. Det ser inte bra ut inför chefen och högre uppsatta!

Jag hade varit duktig och fixat med matlåda till både mig och killen imorse. Eller jag hade tinat en av de lådor jag hade fått av mamma och sedan delat upp den på två burkar. Jag fixade iaf allt och ställde påsen bredvid min handväska så att jag inte skulle glömma den. Ha, gissa vad jag glömde? Fick ta bilen hem på lunchen och hämta den. Så typiskt!

Till helgen blir det "Det Goda Köket" mässan i Stockholmsmässan, Älvsjö. Kommer att bli skitkul, mycket slit men roligt att träffa alla frågvisa och nyfikna konsumenter. Vi ska bjuda på sushi, Bottlegreen, KETTLE Chips och sen får man betala lite för att få dricka av våra alkoholhaltiga drycker. Och eftersom jag är produktchef för varumärket bakom sushin så ska jag stå och bjuda på det. Så de som är sugna, köp biljett och kom förbi! :)


Jag på "Det Goda Köket 2009".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0