Helt färdig!

Har nu jobbat en dag efter en hel helgs stående arbete. Det har varit riktigt kul men igår eftermiddag var det tungt. Fötterna ömmade och ryggen var ansträngd. FAST jag trodde nog att ryggen skulle göra ondare, men alla body pump pass har gjort sitt. Gött!

Igår eftermiddag gick jag och Jessica, en av våra säljare, en vända på mässan. Det var en timme till mässan stängde så utförsäljningen av prylar och mat var total. Hamnade hos Ridderheims där en kille ville sälja lite Tapas till mig, 10st för 100kr. Jag var så trött i huvudet att jag frågade honom; Hur mycket blir det per styck? Han bara skrattade och undrade om jag var trött och hade jobbat hela helgen. Haha, jag fattade inte ens då vad jag hade frågat. Naej, galet trött och mör vad var jag var. Mässan har gett en massa kontakter som jag hoppas blir av. Affärer är ju guld värt :)

Lite kändisspotting blev det också. Blossom Tainton, Kayo, Charlotte Perelli, Jan Johansen, Kajsa Bergqvist och jag har för mig att det var några fler men kan inte komma på vilka.

Lite shoppande blev det också. Det var ju hälsomässa samtidigt så jag köpte 3 nagellack och liiite choklad ;)

Mums!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja eran monter var toppen! Utan konkurrens den vi spenderade mest tid vid :) Spännande med sushiinspiration och honungsvinet var kul att prova också :)

2010-11-15 @ 22:10:25
URL: http://matochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0