Här sitter jag och jäser, haha! Gick ner p...

2010-10-31_01_37 (MMS)

Här sitter jag och jäser, haha! Gick ner på stan för klubbkvällen på MQ, men hittade ingenting som dög. Försökte hitta en klänning till farmors 90-årsdag men nada. Det är ju en månad kvar så det finns ju tid. Sen måste jag laga mina "nya" skor. Halva klacken for av I helgen och gud vad arg jag blev! Jag har mailat och klagat men ingen direkt lösning fick jag. De har inte kvar skorna I laget så de föreslog att jag skulle fixa dem hos skomakaren, och jag vill ju behålla dem. Typiskt!


Kommentarer
Postat av: Leiden

de borde erbjuda någon slags kompensation

2010-11-03 @ 22:37:44
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0