Första julklappen är inslagen och fyra til...

2010-11-25_22_21 (MMS)

Första julklappen är inslagen och fyra till är fixade, två planerade och ett antal kvar att klura ut. Men jag är nöjd. Jag är riktigt tidigt ute, enligt mina egna rekord. Längesen jag fixade en julklapp innan första advent:-) Var med om en cool grej idag. Afro-tränaren tog fram mig och en till tjej för att stå framme vid henne och visa resten hur man gör Kändes lite kul att bli vald, hon brukar inte göra så. Det gav ordentligt mer med energi, var helt slut när jag kom hem. Gött!


Kommentarer
Postat av: Emma

Go Lisa! Afro är ju så himla roligt!

2010-11-26 @ 15:30:18
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0