Tittut i stugan!

Positivt är väl dagens känsla. Både gårdagen och dagen har jag haft lite vårspritter i benen. Hur härligt som helst! Fint väder fast kallt som satan. Men man ska inte klaga, solen skiner (för det ska den verkligen inte göra imorgon såg jag). Typiskt! Jag är hembjuden till en kollega på tjejkväll med grillning, känns lite segt när det ska ösregna.

Det hände en annan rolig sak idag som jag liksom inte riktigt kan blir glad över fullt ut men det är himla kul ändå! Min syster a.k.a sista', syrra, Wullie, Ylle och inte minst Ulle kom hem!! (bara 2 veckor försenad!) Tjollahopp vad kul :D Fem månader borta utan att kunna krama och fnittra med ordentligt. Jag ska ju dock inte hem till Västerås i helgen, men det är ju kort vecka nästa vecka så då ska vi bannemej hänga. Så det så Ulle, ställ in dig på det! Killen ska plugga så jag är gräsänka ;)

Meine Schvester (eller hur det stavas)!
Fast det roligaste med hennes hemkost var nog kuppen vi gjorde mot hennes kompis Linda som inte hade en aning om att hon skulle komma hem idag. Hon trodde att Ulle skulle komma hem nästa vecka. Tror nog hon blev ganska paff när Ulle plingar på dörren. Jag fick bara som svar tillbaka på FB (jag och Linda snackade där för att Ulle och jag skulle se till att hon var hemma) "Jag haaaaatar dig". Haha, så går det när man har med oss att göra!

Jag lyckades dra igång ett lag till Vårruset på jobbet. Så bra att ha ett mål med träningen! Ska bli riktigt kul.

Nu ska jag glutta på TV och mysa ner mig i soffan, är helt slut efter gympasset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0