Nuts

Helgen är över :( Känns rätt trist. Den var så j-kla bra, ville inte att den skulle ta slut! Så nu längtar jag till semestern, vilken infaller om typ två månader. Guuud så lång tid! Men men, jag trivs som fisken i vattnet ändå på jobbet så det är ganska lugnt, men ledigt är alltid NAJS!

Vet inte om jag orkar rabbla upp allt som jag har haft för mig. Har nog gjort lite ytterligheter. I fredags meckade jag med bilen med pappa; bytte olja (eller försökta åtminstone), bytte lampor, tvättade den och fixade. Kände mig rätt "karlig", slitna skor, jeans och en skitig tröja. Riktigt hett, haha! Men har man bil måste den ju underhållas. I lördags då så var det ju ferre. Alltså klänning och lockat hår, lite mer feminint. Fast min lite killigare outfit i fredags gör ju att man njuter desto mer i klänning och smink :)

Festen var i vilket fall GRYM! Syrran har kommit hem, behöver inte säga mer :D

Imorgon bär det av till Båstad för lite jobb. Har inte varit där på länge så det ska bli mysigt. Det som är lite mindre mysigt är ju dock att tåget går 6.35 imorgon bitti. Jag gick upp 6.20 imorse så det blir inga sovmorgnar här heller. Kanske tar mig en lur på tåget.

Nu ska jag måla naglarna och käka lite nötter. Missa inte sista "Svenska Hollywoodfruar".

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Barca var grymt! Hittade dock inte Stradivarius! :( Vill åka dit igen; nu vet man liksom lite mer om staden!!



kram!

2010-05-17 @ 22:03:24
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0