Klara, färdiga, GÅ!

Oh yes! Nu är vi inbokade till Vår Ruset den 3 juni. Känns som om det är hög dags att börja träna springbenen. Det är ju 5km det där loppet och då är det ju vissa som klämmer ur sig "oj, är det så kort?". Herregud, tänker jag. Jag är nöjd om jag tar mig runt det. Jag har aldrig varit den som sprungit för skoj skull. Jag verkligen avskyr det. Men att springa, eller jogga är det väl egentligen, med några andra tjejer kan nog bli roligare. Vi har dessutom ett superbra namn!

Pratade med syrran precis. Guuud vad jag har saknat det när hon har varit borta; att bara ringa när som och snacka lite. Hon hade nada att göra så vi dödade 1,5h i telefon. Slutade även med att vi beställde hem varsitt par skor från Nelly, Ooooops!!! Ha, det går ju att skicka tillbaka dem om jag får riktigt dåligt samvete.

Dessa blev det, syrran köpte likadana. Haha!
Nu ska jag titta klart på "Svenska Hollywoodfruar" och sen blir det nog sängen. Är rätt trött faktiskt, trots att helgen har varit riktigt lugn.

Kommentarer
Postat av: Leiden

snygga skor.... Ja han blev det och jag blev supliant, vi fick inte vara ordinarie båda två eftersom vi bor tillsammans.

2010-05-10 @ 21:45:19
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Haha, nej nu lät det nog lättare än det var! Det som inte riktigt framgick var att vi sprang 3 km och gick 2, haha =) Men bättre än förväntat för att vara första gången på ett halvår ändå! Fan vad nöjd jag är med vårt klatchiga namn alltså.



Vilken fin bild på dig och killen här under, mys!

2010-05-10 @ 22:16:00
URL: http://beatas.se
Postat av: CHEYEN

Lycka till med vår ruset!

Tycker själv om att springa, men känner mig inte i speciellt bra form efter vintern. Haha.

2010-05-11 @ 18:23:30
URL: http://chey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0