Ingen bra start!

Har precis gjort lite käk och har satt mig vid TVn, och här kommer jag spendera hela kvällen i min ensamhet. Har inte känt efter om jag tycker den här helgen kommer att bli ensam och deppig men nu känns det fruktansvärt deppigt. Jag vet att jag behöver den här ensamheten för jag kommer inte vara särskilt rolig ändå. Har en ensam poäng kvar till jag kan ta ut min civilekonomexamen och det ska vi fixa i helgen. Har EN inlämningsuppgift kvar i Externredovisning som skulle varit klar för 5 år sen, men nu sjutton ska jag komma någon vart med den. Jag hoppas få lite hjälp av killen att kolla på den innan jag lämnar in den, eftersom han har pluggat sånt här. Externredovisning var nog mitt sämsta ämne, iaf ämnet jag gillade minst.

Massor att göra idag på jobbet som vanligt. Orkar inte skriva något om det. Stack och tränade efter klockan slog 17. Body pump stod på schemat. Redan efter uppvärmningen kände jag att jag var grymt trött i varenda muskel, konstigt nog. Men jag klarade mig genom en timmes pina. När vi tränat klart och skulle lägga tillbaka vikterna är jag så klantig att jag klämmer tummen mellan en viktplatta och stången vilket resulterar i att nageln spräcks från kanten och rakt in över tumman. Fy satan va ont det gjorde och fortfarande gör! Den klämdes ordentligt. Fast det värsta är nu att jag kan fastna i med nageln och då kommer jag SKRIKA!

Jahapp, vad ska jag göra nu då? Sortera tvätt, diska, dammsuga eller plocka grejor??? Hmmm, njae en dusch och sen "Så ska det låta" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0