Grattis pappa!

Idag är det min kära fars födelsedag så jag får bara bocka och buga och säga:
Grattis på födelsedagen pappa! :)

Vädret har varit kanon idag men till skillnad från många andra, verkar det som, har jag inte haft en minut ute i solen idag. Den grymma nackdelen med att jobba på kontor med fasta 8-17 tider. Får se fram emot juni när vi bara behöver jobba till 16 antar jag.

Stack till gymmet direkt efter jobbet. De hade ställt in mitt favvo-pass med Bett så det fick bli gymmet istället. Började gå i rask takt på löpbandet och efter ett tag ökade jag tempo till att springa. Den första kilometern gick riktigt segt, kände mig trög i benen. Men efter den kilometern kutade benen på så det blev hela 5km!!! Nu kanske många inte anser detta vara någon lång distans men för mig är det det. Jag är skitnöjd rent ut sagt! :)

Imorgon bär det av till Västerås för långledigt! Gud så skönt. Har typ hela ledigheten inrutad. Fira pappa, hänga med syrran, klippa och slinga håret, hänga på balkong (om vädret tillåter?), festa och gå på fot-spa. Inte så dumt va? Jag lääängtar. Ska försöka komma iväg från jobbet lite tidigare imorgon också. Vore skönt att inte komma hem fööör sent.

En liten fråga: Varför måste "Äntligen Hemma" visa hela rummet de har gjort om i reklamen innan programmet sänts? Man blir ju inte direkt supersugen på att se hur de har gjort det.


Kommentarer
Postat av: Leiden

bra jobbat 5 km.. jag var på H&M igår och kollade och då var de slut =(, jag vill ha mina från lindex de var så perfekt

2010-05-12 @ 11:23:37
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa hoppas också det blir bra! :) Håller tummarna för att vi får sol!



trevlig helg!

kram!!

2010-05-13 @ 10:39:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0