Grått

Är fruktansvärt hungrig just nu men jag har inte direkt någon ork att laga mat. Vill egentligen bara ta ett täcka lägga mig i soffan och glo på TV, iofs så ska jag ju göra det men jag måste ha käk i magen först.

Har nu haft konferens i dagarna två. Har gått riktigt bra. Grillfesten igår var trevlig. Riktigt god mat gjort av vår superduktiga kock. Tjejerna hade ordnat med en tipsrunda och den var inte lätt. En massa konstiga frågor kring vetande som jag nog inte tror någon hade koll på; typ hur många flaskor säljer Bacardi i sekunden? Vem kan sånt? Så kul att prata med kollegor som man annars nästan enbart snackar jobb med.

Jag höll min presentation idag och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med den. Fick tom lite beröm för att jag hade utvecklats och blivit mycket lugnare i mitt sätt att hålla föredrag. Bara den lilla kommentaren gjorde min dag. Jag har alltid (och gör fortfarande) snackat alldeles för fort, vilket är riktigt jobbigt som lyssnare. Fast det är ju sjukt svårt att träna bort det. Ett steg i rätt riktning iaf :)

Så här har jag suttit i två dagar i streck typ, mycket givande.
Stack ner på stan efter jobbet för att fixa lite födelsedagspresenter. Tror nog att jag är nöjd med presenterna. En av dem är jag riktigt nöjd med medan den andra kan bli intressant att se reaktionen till senare. Det var tyvärr marknadsdagar på stan idag. Eller tyvärr och tyvärr, bra reor men för mycket folk. Eftersom jag lovat mig själv att lägga pengarna på andra den här månaden så köpte jag typ ingenting.

NU ska jag glo på TV, blir antagligen ESC vid nio. Jag och syrran kommenterade semifinalen i tisdags tillsammans så det kanske blir en repris på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0