1-årsjubileum

Oh yes! Idag är det ett år sedan jag fick min lägenhet. Det har ju inte direkt hänt jättemycket i den än. I början var allt så nytt så då visste jag inte riktigt hur jag ville ha det och nu väntar jag mest på att killen kommer hit så att vi kan fixa ihop. Jag vill ju ändå att han ska känna att han också hör hemma här.

Måndag igen efter en superhärlig helg. Hade ju halvdag i fredags och stack till Vås så fort jag kunde. Fast först var jag på återbesök efter hälsokoll och jag mådde PRIMA. Jag är så nöjd över mina värden och mått! Jag som alltid varit skeptisk mot det där med BMI fick mina skeptism styrkt när doktorn säger att man inte kan mäta BMI på en person som tränar och håller igång. Det blir inget vidare mått då det inte går att mäta vad som är fett och vad som är muskler utav vikten, samt även hur starkt skelettet är. Jag kände liksom att jag nog inte är så dum iaf! Jag vet ju att jag har några extra-kilon, men efter att doktorn sa att det var ingen större fara eftersom jag hade så fina värden och motionerade regelbundet. GRYMT!!! (men självklart är ju mitt mål att minska mer)

Helgen har varit lugn och skön. Lite vin i fredags i trevlig sällskap, firande av mammas namnsdag och filmkväll i lördags och en superhärlig dag i Kvicksund i solen med spel och grillande. Önskade stenhårt igår att jag kunde få vara ledig lite längre. Tycker inte alls om känslan när jag måste åka tidigt varje måndag från killen, men snart så blir det ändring på det :D

Mamma tipsade om Longchamp's hemsida. Jag har redan en traditionell brun Longchamp-väska men jag har nog fått en favorit fabrikatör. Longchamp har sjukt många snygga och klassiska väskor. Förut köpte jag gärna billiga och lågkvalitetsväskor men nu är jag sjukt sugen på att köpa på mig sisådär 10 väskor!
    
Bara några av de väskor jag kan tänka mig! Jag hoppas mamma kan öppna plånboken till min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0